mercredi 19 octobre 2011

پدری که از غصه مرد

در سید محمد ابراهیمی، زندانی سیاسی که حدود چهار ماه پیش در اثر شدت شکنجه بازجویان و شکنجه گرانش در زندان اوین، دچار مشکلات حاد روانی شده بود، پس از ملاقات با فرزندش در آسایشگاه "امین آباد" از شدت ناراحتی و غصه فرزندش بیمار شد و بلافاصله در گذشت. با این همه مقامات قضایی حتی اجازه حضور این دانشجو در مراسم تدفین پدرش را هم ندادند و او را از آسایشگاه روانی به زندان بازگرداندند.

خواهر ابراهیمی: پدرم با دیدن وضع محمد بیمار شد و جان باخت

خواهر این دانشجوی زندانی با اشاره به بستری شدن برادرش در آسایشگاه روانی امین آباد به تارنمای جرس گفته است: پدرم او را در آسایشگاه با وضعیت بسیار بدی دیده بود که بعد از دو هفته پدرم از غصه فوت کرد. وقتی از دیدن برادرم آمده بود تا قبل از مرگش فقط گریه می کرد و می گفت بروید ببینید با محمد چه کرده اند؟ با او چه کردند که به این حال و روز افتاده؟ دکترها گفتند از غصه و فشار زیاد فوت کرده است. الان چهار ماه است که از فوت پدرم می گذرد و وضعیت مادرم هم خوب نیست.

سید محمد ابراهیمی در ۲۲ آذر سال گذشته در محل کار خود بازداشت شد و از آنجا ماموران اطلاعات او را به منزلش بردند و بعد از بازرسی منزل بهمراه یکسری وسایل شخصی، او را با خود بردند. وی هفت ماه را در سلول‌ انفرادی و تحت شکنجه جسمی گذراند و از آنجا به آسایشگاه روانی امین آباد منتقل گردید.


آیا حاکمان ایران هنوز نفهمیدند که پایان رسیده است
ما بیشماریم

http://www.irangreenvoice.com/article/2011/oct/19/15786

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire